Психолог бос орынға конкурс жариялау » СШ №13
Коммунальное государственное учреждение
"Средняя школа №13"
отдела образования города Тараз
управления образования акимата Жамбылской области
Приемная
+7 (726) 245 34 21
Бухгалтерия
+7 (726) 245 34 21
Версия для
слабовидящих
» » » Психолог бос орынға конкурс жариялау
28
октябрь
2022

Психолог бос орынға конкурс жариялау

Коммунальное государственное учреждение Тараз қаласының
білім бөлімінің № 13 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі «Мектеп психологы» бос лауазым орнына
КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ

1. Білім бері мекеменің атауы: Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы "Средняя школа №13" № 13 орта мектебі » мемлекеттік коммуналдық мекемесі
2. Мекен- жайы, телефон: 080012 Тараз, Қазбек би к-сі, №47 үйі». Тел: 8(7262)45-34-21, 87473080897
3. Лауазымы: мектеп психологы -1 орын, жалақысы - 60 000 -70 000тенге, біліктілігіне қарай.
4. Конкурсқа қатысушыларға талаптар: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі лауазымға сәйкес, мемлекеттік және орыс тілдерді жетік білуі, еңбек өтілі 2 жылдан астам, Қазақстан Республикасының білім саласындағы заңнамалық нормаларды білуі.
5. Функционалдық міндеттері: оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;
дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;
педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;
белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
6. Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Противодействие коррупции туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
педагогикалық этиканың нормалары;
дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;
жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістері,
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
7. Ниет білдірген адам мына төмендегі құжаттарды электронды немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) қоса берілетін құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысу туралы өтініш берілген нысан бойынша;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 октябрьдағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7 психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ЕНТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.
Конкурсқа қатысушы, болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру,ғылыми дәреже мен атақ беру,ғылыми жарияланымдар туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орындағы басшылық берген ұсынымдар) ұсынады.
8. Бос лауазымды орының уақыты: тұрақты
Конкурсқа құжаттарды мына көрсетілген мекен жайға өткізіледі: «Коммунальное государственное учреждение Тараз қаласы білім бөлімінің № 13 орта мектебі» МКМ, ТөнкерісҚазбек би к-сі, № 47 үй; анықтама үшін 8(7262) 45-34-21, 87473080897
9. Құжаттарды қабылдау мерзімі: конкурс жариялған күнінен бастап 7 күн ішінде -09.11.2022г. дейін.

ОБЪЯВЛЕНИЕ
КГУ «Средняя школа № 13 отдела образования города Тараз управления образования акимата Жамбылской области» объявляет конкурс на занятие вакантной должности школьного психолога
1. Наименование организации образования: КГУ "Средняя школа № 13 отдела образования города Тараз управления образования акимата Жамбылской области"
2. Адрес места нахождения, телефон: 080012 г. Тараз, ул. Казбек би, д. №47 Тел:8(7262)45-34-21 87473080897
3. Должность: школьный психолог,заработная плата-60 000- 70 000 тенге, в зависимости от категории.
4. Требование к участникам конкурса: среднее специальное или высшее или послевузовское педагогическое образование, знание государственного и русского языков, стаж работы не менее 2-х лет, знание законодательных и нормативных актов Республики Казахстан в области образования.
5. Квалификационные требования, предъявляемые к кандидату:
осуществляет деятельность, направленную на обеспечение и нормализацию психологического и социального благополучия учащихся, развитие у них способности к социально-психологической адаптации в различных жизненных ситуациях, а также оказания помощи в вопросах профессионального самоопределения;
формирует психологическую культуру обучающихся, воспитанников, педагогических работников и родителей учащихся или лиц, их заменяющих;
содействует реализации принципа инклюзивности и обеспечивает толерантную культуру поведения всех участников образовательного процесса;
проводит работу по профилактике буллинга, суицидов;
прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников;
проводит психологическую диагностику различного профиля и предназначения, своевременно выявляет проблемы обучения, личностного развития и поведения, составляет психологическое заключение;
участвует в оценке особых образовательных потребностей и разрабатывает на ее основе развивающие программы с учетом индивидуальных особенностей и возможностей учащихся, а также программы по преодолению проблемного поведения у детей для реализации ее педагогом-ассистентом;
оказывает психологическую помощь детям с различными психологическими проблемами, в том числе детям с особыми образовательными потребностями в форме консультаций, индивидуальных, подгрупповых и групповых развивающих занятий;
осуществляет психологическую поддержку одаренных обучающихся;
оказывает консультативную помощь родителям, учителям, специалистам, в решении конкретных психологических проблем;
осуществляет психологический анализ по материалам исследовательских работ с целью разработки рекомендаций педагогическому коллективу, а также родителям учащихся или лиц, их заменяющих по проблемам личностного и социального развития обучающихся;
ведет документацию по установленной форме, принимает участие в работе педагогических, методических советов, в работе по проведению родительских собраний, оздоровительных, воспитательных и других мероприятий, предусмотренных в плане работы организации образования;
повышает профессиональную компетентность, применяет современные методы и технологии психологической работы с детьми школьного возраста;
содействует охране прав личности в соответствии с конвенцией по охране прав ребенка;
обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей, соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников.
6. Должен знать: Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты по вопросам образования;
психологию личности, дифференциальную детскую и возрастную социальную, медицинскую психологию, детскую нейропсихологию, патопсихологию, психосоматику;
нормы педагогической этики;
основы дефектологии, психотерапии, сексологии, психогигиены, профориентации, профессиоведения и психологии труда, психодиагностики, психологического консультирования и психопрофилактики;
методы активного обучения, социально-психологического общения;
современные методы индивидуальной и групповой консультации, диагностики и коррекции развития ребенка,
основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
7. Перечень документов, предоставляемых в конкурсную комиссию:
1. Заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме;
2. Документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3. Заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4. Копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5. Копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6. Справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7. Справку с психоневрологической организации;
8. Справку с наркологической организации;
9. Сертификат Национального квалификационного тестирования (далее - НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);
10. Заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме
8. Срок вакантной должности: постоянно.
Документы на конкурс должны быть сданы в сроки, оговоренные ниже (09.11.2022г.) по адресу: 080004 г. Тараз, ул. Казбек би, д. 47 Тел для справок: 8(7262)45-34-21, 87473080897. Срок приема документов: 7 календарных дней со дня опубликования объявления -
до 09.11.2022г.
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив