Ата-аналарға - СШ №13 https://13-taraz.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға - СШ №13 DataLife Engine Жалпы ата-аналар жиналысы. https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1232-zhalpy-ata-analar-zhinalysy.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1232-zhalpy-ata-analar-zhinalysy.html 2024 жылдың 30 қазанында №13 орта мектебінде «Орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың әлеуметтік желідегі қозғалысына, парақшаларына талдау жүргізе отырып, көңіл-күйіне назар салу және отбасының тұрақтылығына бақылау жасау» тақырыбында бірыңғай ата-аналар жиналысы өтті.
Жиналыста келесі маңызды мәселелер талқыланды:
🔹 Балалардың әлеуметтік желіні қолдануы және олардың психологиялық жағдайына мониторинг жасау:
Мектеп психологтары оқушылардың әлеуметтік желіде қауіпсіздігін қамтамасыз ету, мазасыздық пен көңіл-күй өзгерістерін анықтау тәсілдері бойынша тренинг өткізілді.
🔹 Оқушылар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу:
Мектеп оқушылары арасында келеңсіз оқиғалар болдырмау мақсатында ата-ана мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты күшейту қажеттілігі атап өтілді.]]>
2024 жылдың 30 қазанында №13 орта мектебінде «Орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың әлеуметтік желідегі қозғалысына, парақшаларына талдау жүргізе отырып, көңіл-күйіне назар салу және отбасының тұрақтылығына бақылау жасау» тақырыбында бірыңғай ата-аналар жиналысы өтті.
Жиналыста келесі маңызды мәселелер талқыланды:
🔹 Балалардың әлеуметтік желіні қолдануы және олардың психологиялық жағдайына мониторинг жасау:
Мектеп психологтары оқушылардың әлеуметтік желіде қауіпсіздігін қамтамасыз ету, мазасыздық пен көңіл-күй өзгерістерін анықтау тәсілдері бойынша тренинг өткізілді.
🔹 Оқушылар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу:
Мектеп оқушылары арасында келеңсіз оқиғалар болдырмау мақсатында ата-ана мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты күшейту қажеттілігі атап өтілді.]]>
admin Thu, 31 Oct 2024 22:30:11 +0600
Жалпы ата-аналар жиналысы. https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1231-zhalpy-ata-analar-zhinalysy.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1231-zhalpy-ata-analar-zhinalysy.html Бүгін 25.09.2024ж, #13 орта мектепте жалпы ата-аналар жиналысы өткізілді!
Күн тәртібі:
1.Бала қауіпсіздігі -қоғам келешегі
2.Мектепішілік ата-аналар комитетін сайлау.
3. “Абайлаңыз, балалар, жолда жүру ережелерін үйрету мен қатаң сақтау туралы ескертулер мен нұсқаулықтар.
4. ⁠Әр түрлі мәселелер
✅Ең алғашқы сөзді директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбссары Хусаинов Нуртас Досымбаевич сөз алды. Өз сөзінде бұл-отбасы мен мектептің ғана емес бүкіл қоғамның ортақ мәселесі екенін айта өтті.Тек оқушыларды ғана емес, педагогтарды да әлеуметтік желілердің теріс әсерінен қорғау, олардың саналы әрі қауіпсіз өмір сүруіне жағдай жасау үшін баршамыз жауапты екенімізді айтып кетті.Ата-аналарға интернет желісіндегі қауіпті ойын түрлерімен таныстырды.
Бұлардын ең қауіптісі: «Тихий дом», «Разбуди меня в 4:20», «Морекитов», «Синий кит», «Красный дельфин», «Млечныйпуть», «U19», «F57», «SchoolBoy RunaWay –Stealth» болып табылады.
Ата-аналардың назарына балаларыңыздың смартфонын тексеріп, баламен тығыз қарым-қатынас орнату қажеттігін ескерту сұраймыз.
✅Келесі сөз кезегін
Мобильдік топ полиция аға лейтенант Баймамыров Нұрәділ Манатұлы тақырып төңірегінде кеңінен мәлімет айтып, статистиканы айта өтті.Болып жатқан жағдайларды мысалға келтіре отырып, салдары мен себебін көрсетіп, алдын алу шараларын түсіндірді.Сонымен қатар , жол ережесін қатаң сақтау туралы айтып өтті
✅Сонымен қатар ДТІЖО Есеналиева Р.К. Мектепте 10 минуттық қауіпсіздік сабақтары өткізілетінін айтты.Балаларды сырттай бақылау, сыныпта, үзілісте, сыныптан тыс шараларда бақылау тек оқу тапсырмаларын орындауға көз салу ғана емес.Әрбір бала іс-әрекетіндегі өзгеріске мұқият болу.Түсіндіру шараларын үздіксіз,сапалы жүргізу міндетіміз екенін жеткізді.Сөз соңында, балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында, ата-аналарға ақпарат тізбегін көрсетті.Атап айтсақ⤵️⤵️⤵️⤵️
✅ Баланың интернетте көп отырмауын қадағалаңыз
✅ Балаңыздың қызығушылықтарына жіті назар аудару
✅Көмек алу үшін қайда хабарласу керектігі
✅ Баланың қауіпті ойындарға әуестігінің белгілері
✅"Ата-ана бақылауын" орнатуға арналған бағдарламалар туралы айтып өтті.
#жалпы_атааналар_жиналысы]]>
Бүгін 25.09.2024ж, #13 орта мектепте жалпы ата-аналар жиналысы өткізілді!
Күн тәртібі:
1.Бала қауіпсіздігі -қоғам келешегі
2.Мектепішілік ата-аналар комитетін сайлау.
3. “Абайлаңыз, балалар, жолда жүру ережелерін үйрету мен қатаң сақтау туралы ескертулер мен нұсқаулықтар.
4. ⁠Әр түрлі мәселелер
✅Ең алғашқы сөзді директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбссары Хусаинов Нуртас Досымбаевич сөз алды. Өз сөзінде бұл-отбасы мен мектептің ғана емес бүкіл қоғамның ортақ мәселесі екенін айта өтті.Тек оқушыларды ғана емес, педагогтарды да әлеуметтік желілердің теріс әсерінен қорғау, олардың саналы әрі қауіпсіз өмір сүруіне жағдай жасау үшін баршамыз жауапты екенімізді айтып кетті.Ата-аналарға интернет желісіндегі қауіпті ойын түрлерімен таныстырды.
Бұлардын ең қауіптісі: «Тихий дом», «Разбуди меня в 4:20», «Морекитов», «Синий кит», «Красный дельфин», «Млечныйпуть», «U19», «F57», «SchoolBoy RunaWay –Stealth» болып табылады.
Ата-аналардың назарына балаларыңыздың смартфонын тексеріп, баламен тығыз қарым-қатынас орнату қажеттігін ескерту сұраймыз.
✅Келесі сөз кезегін
Мобильдік топ полиция аға лейтенант Баймамыров Нұрәділ Манатұлы тақырып төңірегінде кеңінен мәлімет айтып, статистиканы айта өтті.Болып жатқан жағдайларды мысалға келтіре отырып, салдары мен себебін көрсетіп, алдын алу шараларын түсіндірді.Сонымен қатар , жол ережесін қатаң сақтау туралы айтып өтті
✅Сонымен қатар ДТІЖО Есеналиева Р.К. Мектепте 10 минуттық қауіпсіздік сабақтары өткізілетінін айтты.Балаларды сырттай бақылау, сыныпта, үзілісте, сыныптан тыс шараларда бақылау тек оқу тапсырмаларын орындауға көз салу ғана емес.Әрбір бала іс-әрекетіндегі өзгеріске мұқият болу.Түсіндіру шараларын үздіксіз,сапалы жүргізу міндетіміз екенін жеткізді.Сөз соңында, балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында, ата-аналарға ақпарат тізбегін көрсетті.Атап айтсақ⤵️⤵️⤵️⤵️
✅ Баланың интернетте көп отырмауын қадағалаңыз
✅ Балаңыздың қызығушылықтарына жіті назар аудару
✅Көмек алу үшін қайда хабарласу керектігі
✅ Баланың қауіпті ойындарға әуестігінің белгілері
✅"Ата-ана бақылауын" орнатуға арналған бағдарламалар туралы айтып өтті.
#жалпы_атааналар_жиналысы]]>
admin Thu, 31 Oct 2024 22:26:41 +0600
Ата-аналарды педагогикалық қолдау (10-11 сынып №2сабақ) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1136-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-10-11-synyp-2saba.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1136-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-10-11-synyp-2saba.html


10–11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

2 САБАҚ
Көркем мінез – баға жетпес байлық.
Эмоционалды интеллект – табысты тұлғаның негізі

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың эмоционалды құзыреттілігін, өзіндік сана-сезім, өзін-өзі реттеу, эмпатия және қарым-қатынасты реттеу дағдыларын дамыту

Міндеттері:
•Эмоционалды интеллектіні дамыту бойынша қызығушылықты қалыптастыру
•Эмоционалды интеллектінің құрылымдық компоненттері туралы түсінік беру (өзіндік сана-сезім, эмпатия, өзін-өзі реттеу, қарым-қатынасты реттеу)
•Өз эмоцияларын және басқа адамдардың эмоцияларын түсіну қабілетін дамыту
•Өз эмоционалдық жай-күйлерді реттеу, олардың сыртқы көріністерін бақылау, позитивті қарым-қатынас дағдыларын дамыту

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
Ашықтық, өмірге оң көзқарас

Күтілетін нәтижелер
Сабақ аяқталғаннан кейін ата-ана:
Эмоционалды сауаттылыққа ие болады
Эмоционалды интеллект құралдарын қолдануды үйренеді
«Мен-мәлімдемелерін» қолдана отырып, оң қарым-қатынас орната алады
Дағдарыс жағдайында өнімді мінез-құлық алгоритмдері мен тәсілдерін қолдана алады
Сабақты білікті маман : Цой Е.В. Абдрахым А.]]>



10–11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

2 САБАҚ
Көркем мінез – баға жетпес байлық.
Эмоционалды интеллект – табысты тұлғаның негізі

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың эмоционалды құзыреттілігін, өзіндік сана-сезім, өзін-өзі реттеу, эмпатия және қарым-қатынасты реттеу дағдыларын дамыту

Міндеттері:
•Эмоционалды интеллектіні дамыту бойынша қызығушылықты қалыптастыру
•Эмоционалды интеллектінің құрылымдық компоненттері туралы түсінік беру (өзіндік сана-сезім, эмпатия, өзін-өзі реттеу, қарым-қатынасты реттеу)
•Өз эмоцияларын және басқа адамдардың эмоцияларын түсіну қабілетін дамыту
•Өз эмоционалдық жай-күйлерді реттеу, олардың сыртқы көріністерін бақылау, позитивті қарым-қатынас дағдыларын дамыту

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
Ашықтық, өмірге оң көзқарас

Күтілетін нәтижелер
Сабақ аяқталғаннан кейін ата-ана:
Эмоционалды сауаттылыққа ие болады
Эмоционалды интеллект құралдарын қолдануды үйренеді
«Мен-мәлімдемелерін» қолдана отырып, оң қарым-қатынас орната алады
Дағдарыс жағдайында өнімді мінез-құлық алгоритмдері мен тәсілдерін қолдана алады
Сабақты білікті маман : Цой Е.В. Абдрахым А.]]>
admin Fri, 19 Jan 2024 12:43:17 +0600
Ата-аналарды педагогикалық қолдау (5-9 сынып №3 сабақ) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1135-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-sabay.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1135-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-sabay.html


5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН 
3 САБАҚ
«Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер
Өз балаңыздың кілтін қалай табуға болады
Сабақтың мақсаты: ата-аналардың жас дағдарысы кезінде жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату қабілетін дамыту.
Міндеттері:
- ата-аналардың жас дағдарысы кезеңінде баламен өзара түсіністікке қол жеткізуге деген ұмтылысын дамыту;
- ата-аналардың адам дамуындағы жас кезеңдерінің мәдени бастаулары туралы, жасөспірімдер дағдарысы кезеңінің экологиялық өмір сүру ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету;
- ата-аналардың сындарлы келіссөздер жүргізу, жанжалдарды шешу, реніштерді кешіру дағдыларын қалыптастыру. Сабақты білікті маман Оспанкулова Т.К. және Умарбекова А.С.]]>



5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН 
3 САБАҚ
«Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер
Өз балаңыздың кілтін қалай табуға болады
Сабақтың мақсаты: ата-аналардың жас дағдарысы кезінде жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату қабілетін дамыту.
Міндеттері:
- ата-аналардың жас дағдарысы кезеңінде баламен өзара түсіністікке қол жеткізуге деген ұмтылысын дамыту;
- ата-аналардың адам дамуындағы жас кезеңдерінің мәдени бастаулары туралы, жасөспірімдер дағдарысы кезеңінің экологиялық өмір сүру ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету;
- ата-аналардың сындарлы келіссөздер жүргізу, жанжалдарды шешу, реніштерді кешіру дағдыларын қалыптастыру. Сабақты білікті маман Оспанкулова Т.К. және Умарбекова А.С.]]>
admin Fri, 19 Jan 2024 11:58:06 +0600
Ата -аналарды педагогикалық қолдау (5-9 сынып №2 сабақ) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1129-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-5-9-synyp-2-saba.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1129-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-5-9-synyp-2-saba.html





5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

2 САБАҚ
Ақыл айтпа, жол көрсет.
Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді

Мойынсұнбау – баланың оған деген қарым-қатынастың дұрыс болмауына қарсы тұруы

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру.
2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру.
3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
Ынтымақтастық, ата-ананың міндеті, құрмет, эмоционалды интеллект, әлеуметтік интеллект, өзін-өзі басқару, шығармашылық.
Жауапкершілік, шығармашылық, жауаптылық, ашықтық, ынтымақтастыққа дайын болу.
Сабақтарды тәжірибелі педагогтар: Хамитова Ф.Х. Марс Г. Нурбаева Л.О.]]>






5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

2 САБАҚ
Ақыл айтпа, жол көрсет.
Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді

Мойынсұнбау – баланың оған деген қарым-қатынастың дұрыс болмауына қарсы тұруы

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру.
2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру.
3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
Ынтымақтастық, ата-ананың міндеті, құрмет, эмоционалды интеллект, әлеуметтік интеллект, өзін-өзі басқару, шығармашылық.
Жауапкершілік, шығармашылық, жауаптылық, ашықтық, ынтымақтастыққа дайын болу.
Сабақтарды тәжірибелі педагогтар: Хамитова Ф.Х. Марс Г. Нурбаева Л.О.]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 17:25:58 +0600
Ата-аналарды педагогикалық қолдау (5-9 сынып) №1 сабақ https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1128-ata-analardy-pedagogikaly-ortaly-5-9-synyp-1-saba.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1128-ata-analardy-pedagogikaly-ortaly-5-9-synyp-1-saba.html




5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

1 САБАҚ

Баланың бас ұстазы – ата-ана
Позитивті ата-ана болу: тыңдау, есту, өзін естірте білу

Сабақтың мақсаты: оң тәрбиенің мәнін, принциптерін және дағдыларын дамыту арқылы ата-аналардың педагогикалық мәдениетін дамыту.

Міндеттері:
1.Ата-аналарды позитивті ата-ана болу құзыреттерін игеруге ынталандыру.
2.Ата-аналарды позитивті ата-ана болудың мәнімен, қағидаттарымен, әдістерімен таныстыру. .
3.Ата-аналарға позитивті ата-ана болу дағдыларын игеруге көмектесу.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
•ата-ана борышы, сүйіспеншілік, жеке тұлғаға деген құрметі, сенімі, қамқорлығы, ашықтығы;
•адалдық, мейірімділік, қайырымдылық, оптимизм, позитивті ойлау, эмоционалдық интеллект, ынтымақтастыққа дайын болу, әзіл сезімі

]]>





5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

1 САБАҚ

Баланың бас ұстазы – ата-ана
Позитивті ата-ана болу: тыңдау, есту, өзін естірте білу

Сабақтың мақсаты: оң тәрбиенің мәнін, принциптерін және дағдыларын дамыту арқылы ата-аналардың педагогикалық мәдениетін дамыту.

Міндеттері:
1.Ата-аналарды позитивті ата-ана болу құзыреттерін игеруге ынталандыру.
2.Ата-аналарды позитивті ата-ана болудың мәнімен, қағидаттарымен, әдістерімен таныстыру. .
3.Ата-аналарға позитивті ата-ана болу дағдыларын игеруге көмектесу.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
•ата-ана борышы, сүйіспеншілік, жеке тұлғаға деген құрметі, сенімі, қамқорлығы, ашықтығы;
•адалдық, мейірімділік, қайырымдылық, оптимизм, позитивті ойлау, эмоционалдық интеллект, ынтымақтастыққа дайын болу, әзіл сезімі

]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 17:16:02 +0600
Ата-аналарды педагогикалық қолдау (1-4 сынып №3 сабақ) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1126-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-1-4-synyp-3-saba.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1126-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-1-4-synyp-3-saba.html 1–4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

3 САБАҚ
Әрбір бала – жарық жұлдыз

1. Ұлттық мәдениет дәстүріне сүйене отырып ерік қасиеттер мен мінезді тәрбиелеу.
2. Темпераменттің оқу қызметіне, мінез-құлқы мен қарым-қатынасына әсері.
3.Баланың темпераментіне сәйкес оның ерекшелігін қалай ашуға болады.
4.Әр баланың ерекшелігін ашуда отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Ауру қалса да, әдет қалмайды

Сабақтың мақсаты:
Ата-аналардың темпераментін, мәдени дәстүрлерді және мұғалімдермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін ескере отырып, өз баласының ерекше қырларын ашуға дайындығын қалыптастыру.

Міндеттер:
Ата-аналардың өз баласының ерекше жақтарын дамытуға деген ынтасын арттыру.
Ата-аналардың балалар темпераментінің түрлері мен оларға сәйкес мінез-құлықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Ата-аналарды мектеп педагогтерімен бірге баланың жеке басының күшті жақтарын анықтауға және дамытуға үйрету.

]]>
1–4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

3 САБАҚ
Әрбір бала – жарық жұлдыз

1. Ұлттық мәдениет дәстүріне сүйене отырып ерік қасиеттер мен мінезді тәрбиелеу.
2. Темпераменттің оқу қызметіне, мінез-құлқы мен қарым-қатынасына әсері.
3.Баланың темпераментіне сәйкес оның ерекшелігін қалай ашуға болады.
4.Әр баланың ерекшелігін ашуда отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Ауру қалса да, әдет қалмайды

Сабақтың мақсаты:
Ата-аналардың темпераментін, мәдени дәстүрлерді және мұғалімдермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін ескере отырып, өз баласының ерекше қырларын ашуға дайындығын қалыптастыру.

Міндеттер:
Ата-аналардың өз баласының ерекше жақтарын дамытуға деген ынтасын арттыру.
Ата-аналардың балалар темпераментінің түрлері мен оларға сәйкес мінез-құлықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Ата-аналарды мектеп педагогтерімен бірге баланың жеке басының күшті жақтарын анықтауға және дамытуға үйрету.

]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 17:08:56 +0600
Ата -аналарды педагогикалық қолдау (1-4 сынып № 2 сабақ) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1125-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-1-4-synyp-2-saba.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1125-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-1-4-synyp-2-saba.html



1–4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

2 САБАҚ
Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу

Сабақтың мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.

Міндеттері:
1. ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құруға ынталандыру;
2. баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;
3. бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;
4. баланың танымдық дағдыларын дамыту үшін диагностиканы, тренингтерді, жаттығуларды практикада қолдану дағдыларын дамыту.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
Ынтымақтастық, ата-ана борышы, құрмет, жаңалық, білмекке құмарлық, креативтілік, прагматизм, эвристикалық, еркіндік.

]]>




1–4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

2 САБАҚ
Білімдіге дүние жарық. Танып білу қуанышы: сүйсініп оқу

Сабақтың мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.

Міндеттері:
1. ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құруға ынталандыру;
2. баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;
3. бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;
4. баланың танымдық дағдыларын дамыту үшін диагностиканы, тренингтерді, жаттығуларды практикада қолдану дағдыларын дамыту.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
Ынтымақтастық, ата-ана борышы, құрмет, жаңалық, білмекке құмарлық, креативтілік, прагматизм, эвристикалық, еркіндік.

]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 17:00:45 +0600
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы. ( 10-11 сынып ата аналарына сабақ.) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1124-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy-10-11-synyp-ata-analaryna-saba.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1124-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy-10-11-synyp-ata-analaryna-saba.html

10–11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

1 САБАҚ
Тақырыбы: «Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу»
Тұлға адамгершілік құндылықтар негізінде өзін-өзі дамытудың нәтижесі ретінде

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың рефлексия және балалардың тәуелсіздігін қолдау дағдыларын дамыту.

Міндеттері:
-Ата-аналарды жоғары сынып оқушыларының өз өмірін өз бетінше құруға деген ұмтылысын қолдауға, дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ынталандыру;
-Жоғары сынып оқушыларының жас ерекшеліктерімен таныстыру.
-Бірлескен іс-әрекет дағдыларын дамыту және баланың дербестігіне қатысты өзіндік мінез-құлық бағытын талдау.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
•ата-аналар борышы, сүйіспеншілік, жеке тұлғаға деген құрмет, сенім, қамқорлық, ашықтық;
•адалдық, мейірімділік, қайырымдылық, оптимизм, позитивті ойлау, эмоционалдық интеллект, ынтымақтастыққа дайын болу.]]>


10–11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН

1 САБАҚ
Тақырыбы: «Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу»
Тұлға адамгершілік құндылықтар негізінде өзін-өзі дамытудың нәтижесі ретінде

Сабақтың мақсаты: ата-аналардың рефлексия және балалардың тәуелсіздігін қолдау дағдыларын дамыту.

Міндеттері:
-Ата-аналарды жоғары сынып оқушыларының өз өмірін өз бетінше құруға деген ұмтылысын қолдауға, дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ынталандыру;
-Жоғары сынып оқушыларының жас ерекшеліктерімен таныстыру.
-Бірлескен іс-әрекет дағдыларын дамыту және баланың дербестігіне қатысты өзіндік мінез-құлық бағытын талдау.

Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:
•ата-аналар борышы, сүйіспеншілік, жеке тұлғаға деген құрмет, сенім, қамқорлық, ашықтық;
•адалдық, мейірімділік, қайырымдылық, оптимизм, позитивті ойлау, эмоционалдық интеллект, ынтымақтастыққа дайын болу.]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 16:52:10 +0600
Ата-аналарды педагогикалық қолдау (1-4 сынып №1 сабақ) https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1123-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy.html https://13-taraz.mektebi.kz/roditelyam/1123-ata-analardy-pedagogikaly-oldau-ortalyy.html


🤝”Ата-аналарды педагогикалық қолдау” орталығының қазан айындағы сабақтары
✅1-4 сыныптар үшін:
“Отбасы-бақыт бесігі”
тақырыбында қолдау сабақтары өтті. Ата-ана өмірінің басты мақсаты бақытты адам тәрбиелеу.
🔹️Сабақтарды тәжірибелі педагог Султанова З.В.
Швецова Ю.Н.
ДТІЖО -Есеналиева Р.К.
#Біртұтас_тәрбие]]>



🤝”Ата-аналарды педагогикалық қолдау” орталығының қазан айындағы сабақтары
✅1-4 сыныптар үшін:
“Отбасы-бақыт бесігі”
тақырыбында қолдау сабақтары өтті. Ата-ана өмірінің басты мақсаты бақытты адам тәрбиелеу.
🔹️Сабақтарды тәжірибелі педагог Султанова З.В.
Швецова Ю.Н.
ДТІЖО -Есеналиева Р.К.
#Біртұтас_тәрбие]]>
admin Fri, 12 Jan 2024 16:40:08 +0600